طالع بینی و تعبیر خواب

مرجع سریع طالع بینی و تعبیر خواب

طالع بینی و تعبیر خواب

مرجع سریع طالع بینی و تعبیر خواب

تعبیر خواب دریا از منوچهر تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

نفایس الفنون نوشته دریا در خواب پادشاه است ولی به نظر من دریا را نباید صرفا پادشاه دانست چون در زمان های مختلف دارندگان قدرت نام های مختلف داشته اند هر صاحب قدرت و شوکتی می تواند درخواب ما به صورت دریا ظاهر شود. گاهی این صاحب قدرت پادشاه است و گاه رئیس اداره و یا به قول فروید امپراطور و امپراطریس و حتی مدیر کلی مقتدر که بیننده خواب از او رعب دارد و می ترسد و یا به لطف و محبتش امید بسته است.

برای دیدن تعبیر خواب دریا بطور کامل به لینک بروید 

تعبیر خواب دریا

 تمام کسانی که ما نسبت به آن ها ضعف شدید داریم در خوابهای ما به صورت پدیده های عظیم جلوه گر می شوند مانند دریا، آسمان، توفان، رعد و برق و یا شیر و پلنگ. عقیده فروید نیز عینا همین است حال اگر در خواب ببینیم که کنار دریا ایستاده ایم با چنین شخصیتی مجاور می شویم و چنانچه ببینیم از آب دریا می نوشیم متنفع می شویم و سود می بریم. اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را نوشید به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می رسد. اگر بیننده خواب ببیند که روی آب دریا راه می رود در کار خطرناکی مداخله می کند که احتمال لغزش و سقوط او می رود ولی موفق می شود. معبران نوشته اند در ساحل دریا بودن و منظره تلاطم دریار را مشاهده کردن نشانه ای است از بیماری فرزندان. چنانچه ببینید که از کشتی بیرون می آیید و به ساحل قدم می نهید فرزند بیمار یا عزیز دیگری که بیمار دارید شفا می یابد. اگر خود را در دریا در حال غرق شدن ببینید گرفتار مشکلاتی می شوید. بودن در کشتی در دریای آرام نشان امنیت و آرامش زندگی است.


  

کشتی رانی در دریا : شهامت ریسک کردن

در آن غرق شدن : بدبختی که به دست خود موجب شده اید

دریای آرام : شادمانی

دریای متلاطم : ناراحتی وغصه

افتادن در دریا: ضرر و زیان ، بدبختی

دریای شفاف : شادمانی

دریای مواج : نیکبختی در تمام اموری که در آن گام برمیدارید

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ شنیدن زمزمه دریا با ساحل در خواب ، نشانه‌آن است که زندگی ای ملال آور و بی ثمر را سپری خواهید ساخت ، زندگی ای تهی از عشق و محبت .

۲ـ دیدن دریا در خواب ، نشانه آرزوهای بی ثمر است .

۳ـ اگر زنی خواب ببیند با همسر خود در دریا شنا می کند ، نشانه آن است که به نخستین آرزوهای خود دست می یابد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.