طالع بینی و تعبیر خواب

مرجع سریع طالع بینی و تعبیر خواب

طالع بینی و تعبیر خواب

مرجع سریع طالع بینی و تعبیر خواب

تعبیر خواب غایظ از ابن سیرین

ابن سیرین نگاشته که دیدن مدفوع در خواب یا غایط در خواب رهایی از غم و رنج است و مجلسی رحمه الله علیه معتقد است دیدن غایط در خواب خوب است چون بیننده خواب از همه غم ها و رنج ها برهد و قرضش ادا شود. در نفایس الفنون و عرایس العیون می خوانیم که غایط مالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد. غایط کردن از غم رها شدن است. این گمان که غایط در خواب پول می باشد زیاد است. آنها که در خانواده ها به طور سنتی خواب تعبیر می کنند غایط را پول می دانند و شهرت پول بودن آن از همین جا ریشه گرفته و جالب این که آن را پول و مال شمرده اند. دیدن غایط در خواب پول و مال نیست رهایی از غم و رنج و اندوه است و چون پول یکی از عوامل تخفیف دهنده آلام ماست تعبیر پول را به غایط نسبت داده اند. ضمنا اگر غم و رنج، از بی پولی باشد رهایی از آن با پول میسر است که می تواند غایط در این جا پول باشد.


  


امام صادق دیدن مدفوع در خواب را خوشبختی و ثروت دانسته است .

اگر فقط جایی هستید که بوی مدفوع به مشامتان می رسد : در زندگی موقعیت های مناسبی برای کسب در آمد نصیبتان می شود که برای انتخاب آن نیاز به مشورت با اشخاص عالم و دانا و خبره در آن کار دارید .

دیدن مدفوع در خواب از دید معبران بیشتر به پول و ثروت تعبیر شده اما از یاد نبرید که این پول و ثروت معمولا از تلاش و کار و هدف های خوب به شما خواهد رسید و نحت هیچ شرایطی نابرده رنج گنج میسر نخواهد شد . در این پست برای شما تعبیر خواب دیدن مدفوع و غایظ را  بررسی کرده ایم برای دیدن متن کامل تعبیر خواب مدفوع برو به 
تعبیر خواب مدفوع
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.